Potrebujete nasvet? Kontaktirajte nas v delovnem času od pon. do pet. med 9h in 16h na telefon: 02 / 252 36 36 in 031 217 332 ali pišite na e-mail: sm@zlatarnica14k.si


 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ,  97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.

Spletno trgovino upravlja podjetje 14K d.o.o., v nadaljevanju ponudnik.

SPLOŠNI POGOJI

Osebna izkaznica podjetja:

  • Naziv: 14K d.o.o., proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o.
  • Naslov: Slomškov trg  14, 2000 Maribor
  • E-pošta: sm@zlatarnica14K.si
  • Telefon: 02 252 36 36
  • Identifikacijska št. za DDV: SI65103548
  • Matična št.: 6159621000
  • Zavezanec za DDV: da
  • Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
  • Družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Mariboru (reg.št.: 6159621000, znesek osnovnega kapitala:  7.500,00 EUR)
  • Banke in poslovni računi: SI56 6100 0000 3656 762 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bodo kupcu vedno na voljo naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja.
  • Kontaktni naslovi (e-pošto, pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti izdelkov.
  • Dobavljivost izdelkov.
  • Pogoji dostave izdelkov ali izvršitve storitve.
  • Vse cene bodo jasno in nedvoumno določene, iz njih bo razvidno ali že vsebujejo davek, stroške dostave in storitve.
  • Časovna veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.
  • Pojasnjen postopek ob pritožbi oziroma vračilu/zamenjavi izdelkov.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Slike izdelkov v spletni trgovini http://trgovina.zlatarnica14k.si so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo. Podjetje 14K d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine http://trgovina.zlatarnica14k.si ali za kakršnokoli škodo povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 18 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje 14K d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine.

NAČINI PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI - TUDI NA OBROKE

Omogočamo več vrst plačila:

  • plačilo po predračunu: po oddanem naročilu bo kupec prejeli predračun na njegov e-mail naslov. Predračun bo vseboval vse potrebne informacije, na podlagi katerih bo izvedel plačilo. Pošiljka bo odposlana, ko plačilo predračuna prispe na naš račun oziroma v dogovorjene roku, če gre za izdelek po naročilu. Rok veljavnosti predračuna je 14 dni od njegovega prejema na kupčev e-mail naslov. Ko pošiljka prispe na kupčev naslov, jo prevzame brez dodatnih doplačil. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se mora kupec pozanimati pri banki ali pošti, preko katere izvaja plačilo. 
  • plačilo v poslovalnici Zlatarnica 14K, Slomškov trg 14, 2000 Maribor.

 

V obeh primerih bomo izdali tudi račun v papirni obliki, z jasno razčlenjenimi stroški.

Nudimo vam tudi PLAČILO NA OBROKE s plačilnima karticama Dinners in American Expres. Plačilo lahko izvedete le v poslovalnici na Slomškovem trgu 14. Število obrokov je odvisno od višine nakupa. 

 

DOSTAVA IN STROŠKI POŠTNINE

Kupec bo pošiljko prejel v 1-14 delovnih dneh od datuma plačila oz. od naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje (Pošta Slovenije). Stroški poštnine (pakiranje, dostava) znašajo 5,00 EUR. 

Cene izdelkov

Vse objavljene cene artiklov so navedene v denarni enoti evro (€) in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine. Izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku naročila kupca.

Kupoprodajna pogodba med Zlatarnico 14K (ponudnikom) in kupcem je sklenjena v trenutku, ko potrdimo naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Zagotavljali bomo najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bomo kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijskih ponudb

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob akcijski ponudbi.


POSTOPEK NAKUPA

1. Oddaja naročila

Kupec v spletni trgovini željene izdelke dodaja v košarico, v kateri jih lahko tudi odstranjuje, spreminja naročeno količino… V naslednjem koraku kupec doda naslov za račun in naslov za dostavo. V zadnjem koraku pred dokončno oddajo naročila kupec pregleda vnesene podatke in jih lahko popravi. Ko je kupec pravilno vnesel vse podatke, dokončno odda naročilo.

2. Naročilo je sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo

3. Naročilo je potrjeno

Ko kupec potrdi naročilo, gre le-to v nadaljno obdelavo, ko naročilo pregledamo, preverimo dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo. Pridržujemo si pravico, da lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokličemo kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktiramo preko e-naslova. Ob potrditvi naročila kupca obvestimo po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in Zlatarnico 14K je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

4. Blago je odpremljeno

Izdelke bomo v dogovorjenem roku pripravili in odposlali ter o tem po elektronski pošti obvestili kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu bomo kupca seznanili tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Podatki o oddanem naročilu so shranjeni v sistemu spletne trgovine. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo po prijavi v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom. Naročilo se lahko sklene tudi po telefonu, elektronski pošti ali osebno v poslovalnici Zlatarnice 14K.

Pritožbe in spori

Zavezujemo se k spoštovanju  veljavne zakonodaje o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe se oddajajo prek e-poštnega naslova sm@zlatarnica14k.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v njuni moči, da morebitne spore rešita sporazumno, v nasprotnem primeru je pristojno sodišče v Mariboru.

Pri poslovanju spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V petih delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo, sporočili kupcu, kako dolgo bo potekala obravnava pritožbe in ga vseskozi obveščali o poteku postopka. V primeru pritožb se lahko obrnete na naš email naslov ​sm@zlatarnica14K.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi, 14K d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 14K d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi (link https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Kodeks ravnanja po ZEPT Podjetje Mravlje Aleš s.p.. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.

Kupoprodajna pogodba

Kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko je naročilo z naše strani potrjeno.

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IN MENJAVA BLAGA

Če kupec iz katerega koli razloga z nakupom ni zadovoljen, lahko artikle, ki so bili kupljeni preko spletne trgovine, v 30 dneh vrne ali zamenja pod naslednjimi pogoji:

  • sprejmemo vse vrnjene artikle, ki niso poškodovani, niso bili povečani/pomanjšani ali predelani ter nimajo znakov obrabe. 
  • blago mora biti zapakirano v originalno embalažo.
  • priložena mora biti kopija računa.
  • kupec mora ustrezno izpolnit »Obrazec za vračilo/zamenjavo blaga« in ga priložiti pošiljki, ko blago vrača.

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • blago, pri katerem gre za individualno izdelavo (vsi poročni prstani in unikati, izdelki z gravuro po naročilu stranke),
  • izdelek narejen po navodilih potrošnika oz. prilagojen njegovim potrebam.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo potrošniku obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket odnese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Zgoraj navedeni pogoj velja samo v primeru, da je bila pošiljka poslana na naslov kupca in po principu nevideno - kupljeno. Če je izdelek kupljen preko spletne strani in prevzet v naši poslovalnici, veljajo pogoji za maloprodajo in ne več pogoji kupovanja preko spletnih strani. 

Stvarna napaka

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini , lahko, v primeru stvarne napake, reklamira izdelek, vendar najkasneje v dveh mesecih od nakupa. Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

a)       Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.

b)      Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

c)       Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

d)      Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

O napaki morate prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke.

V primeru reklamacije stvarne napake, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupci lahko reklamacijo uveljavljajo tako, da pošljejo fotografije, iz katerih je razvidna napaka na izdelku. Fotografije se pošlje na elektronski naslov sm@zlatarnica14k.si​. Pridržujemo pa si tudi pravico za fizični pregled izdelka. V tem primeru mora kupec poslati izdelek na naš naslov. V primeru poškodbe ali izgube paketa med pošiljanjem nastale stroške krije kupec. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile reklamacije ni možno uveljavljati. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

Garancija

Garancija na izdelek je 12 mesecev in je veljavna, če izdelek ni bil izpostavljen večjim fizičnim ali kemičnim obremenitvam in ob predložitvi računa.

Iz tega jamstva so izključene poškodbe, ki so posledica nepravilne uporabe izdelka.

Garancija prav tako ne velja, če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe in je izdelek namerno poškodovan.

Normalna obraba izdelka, ki je zaradi vsakodnevne uporabe pričakovana, je izključena iz te garancije.

Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka v trgovini in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter pisnim obvestilom kupca (na prodajalčev e-mail).

Garancijska izjava:

Popravila so zagotovljena v garancijskem roku, kot tudi izven njega.

V garancijskem roku bomo na svoje stroške odpravili napake, do katerih je naš kupec upravičen.

Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo. V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen imate pravico zahtevati nov izdelek.

Prenehanje Garancije – ponudnik ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi:

Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka.

Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom.

Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba.

Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba.

Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV TER PIŠKOTKI

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z ZVOP-1. Za nedoločen čas hranimo naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s spletno trgovino.

Navedene osebne podatke uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupci.

Uporabnikovih podatki v nobenem primeru ne bomo predani nepooblaščenim osebam. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

VARSTVO POTROŠNIKOV:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/51154#)

Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)

INTELEKTUALNA LASTNINA

Spletna trgovina in spletna stran Zlatarnice 14K sta last podjetja 14K.d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočni in video posnetki na teh straneh so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. Spletna trgovina in spletna stran lahko vsebujeta tudi slike, za katere smo pridobili pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.